fridaymorning

Morgon snygging!
Vad du än är uppe i, hoppas jag allt är väl med dig.

Tjugo över tio sitter jag på en påbörjad biologilabb, interesting I know. Sen ska vi med påskbord i magen, checka in en talangshow, där vi på skolan har fått möjligheten att visa upp våra talanger. Och vad ska jag göra då undrar ni säkert då? Den som kommer får se..... nej, skämt åsido jag är bara en av alla dessa imponerade åskådare.

Efter-skolan- känslan är efterlängtad. Halv fem, ligger jag i en massagestol med Wallsan. Wonderful.  En riktig massage. How nice is'nt that? Inget illa menat mot Elisabeth raring, you know me girl, I'll just talk about our dream.

Vardagslyx, minst sagt.
Carpe diem med er.

Kommentarer
Postat av: Moa

I hela mitt liv har jag velat bli masserad!! Drömmen!!

2009-04-03 @ 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0