just a report

En trött Paula sitter och skriver. En liten förvarning för osammanhängande rader...

Efter skolan var det full fart all way fram till nu, vilket satte sina spår... Jag somnade sittandes framför en spännande film, och vad är oddsen för det? Punsar hänvisade mig snällt till sängen, så jag "vaknade upp" och bad om en liten önskan framför dumburken bara.

Mina små vänner är äntligen flyttade! Det ligger en liten rolig historia bakom resan, men den får ni höra såfort jag tagit mig lite sömn. En uppoffring, är vad pappa kallade denna biltur iaf. Jag ler lite, och tackar så mycket!

Efter burbyggande och kaninplacerande, väntade en utsökt köttfärssås gjord av Punsaren själv framför The Scientist. Myselipys! Idag somnar jag i ro. Skön känsla.

Hörs imorgon ladies and gentlemen.
P.s. till er raringar som hört av er till min mobil, jag hör av mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0