ogilla vädret. gilla läsning.

Jag blir trött av regn & jag är trött på regn. Regn, regn, regn. Lagom av allt sägs vara bäst, något vädergudarna kan tänkas fundera på? Japp.

Inatt jobbade Johanna istället för mig på Lotus, & Alexandra hoppar in & håller ordning på SM:et instead of me. Ibland måste man lyssna på sig själv, så man inte blir för tight med väggen. Tack tjejer.

Jag börjar glida mot slutet av 11 minuter. Lustigt hur fast man faktiskt kan bli av en bok, såfort jag får en stund för mig själv så grabbar jag tag i boken och låter mig slukas av världen de välvalda orden får mig att hamna i. Gilla det. & gilla att det finns så oerhört fantastiska författare därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0